بلاگ شخصی مهرداد

از سفر، گردشگری و کلی خاطرات خودم

بلاگ شخصی مهرداد

از سفر، گردشگری و کلی خاطرات خودم

من مهردادم و کلی چیزی توی زندگی یاد گرفتم که دوست دارم با شما به اشتراک بذارم.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

در ایران سواحل زیادی وجود نداره اما اونهایی که هستند بسیار زیبا می باشند. من شخصا خودم اکثرشون رو رفتم و می تونم بگم شمال و جنوب تنها دارای ساحل نیستند.

توصیه می کنم به دیگر حا های ایران که دارای دریاچه هستند هم سر بزنید.

اما امروز می خوایم درباره بهترین مکان ها برای زندگی صحبت کنیم. مثلا من چند وقته که دارم در سواحل جنوب زندگی می کنم و یک ویلا شگفت انگیز اجاره کردم. شما هم می تونید با قیمت ها ی مناسب ویلا اجاره کنید.

مثلا من تونستم با 1/3 قیمت از میزبون ویلا کرایه کنم که برام به صرفه در اومد و همونطور که کسب و کارم رو از راه دور می چرخونم از زندگیم هم لذت می برم.

اگر علاقه مند بودین که از میزبون ویلا اجاره کنید از این لینک استفاده کنید. https://mizboon.com/


البته چند روز پیش در کیش اقامت می کردم که از قضا با میزبون آشنا شدم و تونستم با اجاره سوئیت در کیش از خدمات عالیشون استفاده کنم.

خلاصه ازشون استفاده کنید. شدیدا توصیه میشه :)


برای خرید بلیط قطار تونستم از علیبابا بخرم که خیلی کارش درسته. ویلا و سوئیت رو هم از میزبون اجاره کردم.

دم همشون گرم. اینا از کارافرینای خیلی خوب ایران هستند.


  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • مهرداد هادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی